Quantcast

Help Me Decide

Makeuptalk.com - Makeup forums and reviews

Help Support Makeuptalk.com - Makeup forums and reviews:

Joined
Jun 22, 2004
Messages
1,631
Reaction score
0
These remind me of my childhood (I know, I should let it go) & I wanna get a pair. Which color?

#1



#2



#3



Just want to wear them around on rainy days or to take the dog on walks. Thanks!

 
Joined
May 3, 2004
Messages
644
Reaction score
0
I remember those! Kangaroos aren't they? One of the things my oldest daughter just haaaaaaaad to have back in the 80's (after the Cabbage Patch doll
). I like the 2nd. pair but that's just me.
 
Joined
Jul 3, 2004
Messages
10,844
Reaction score
0
I like the pink/black ones... I know I'd get more use out of them than the pink/blue - (with them I know I'd probably only wear them with pink or blue clothes... so I'd get more wear out of the black/pink)


 
Joined
Jun 13, 2004
Messages
430
Reaction score
1
I like the Black and pink too but it depends on what colors you wear more often. Do you wear more pink or blues W/ black? I love the shoes!
Where did you find them at?

 
Joined
Apr 20, 2004
Messages
791
Reaction score
0
Really cute. I would take either 1 or 2, again depending on what colors you wear more often.

 
Joined
Oct 22, 2003
Messages
22,667
Reaction score
441
Location
Huntington Beach, CA
Originally Posted by keaLoha

These remind me of my childhood (I know, I should let it go) & I wanna get a pair. Which color?
#1



#2



#3



Just want to wear them around on rainy days or to take the dog on walks. Thanks!




I voted for #3!!!
Me = oddball

 
Joined
Jun 22, 2004
Messages
1,631
Reaction score
0
They're Kangaroos alright!
I think they're adorable & totally remind me of my childhood growing up.

I still can't decide which I want, but I will later tonight.


 
Joined
Jun 22, 2004
Messages
1,631
Reaction score
0
Thanks J. I have a pair of black & white sneakers that are similar in style, but look completely different. I dunno what I'm gonna do.


 
Joined
May 6, 2004
Messages
10,943
Reaction score
0
Ok, now I'M the oddball coz i voted for #1! I much prefer navy to black & IMO the 1st ones are what i'd buy


 
Joined
Jul 7, 2004
Messages
1,934
Reaction score
0
I agree with Shoey about picking the one that goes with the colors you most often wear. I personally like #1 a lot, but I have a lot of black in my wardrobe. Cute shoes, I should check 'em out!


 
Joined
Feb 10, 2004
Messages
4,603
Reaction score
1
Well, I personally never wear pale pink (it looks atrocious on my pale skin) and seldom wear dark pink. But I wear tons of blue, so I would definitely go with #1!

Depending on what colors you usually wear, I'd get #1 or #2. I don't really like #3 but that's just me...

 
Joined
Jul 3, 2004
Messages
10,844
Reaction score
0
I thought #2 were pink & black (well on my monitor @ work it looked black) ow I see it's actually pink/brown. Still seem like the ones I could probably wear more often, but I'd probably like them more if they were black... lol I have black shoes, white shoes, and tan shoes... and thats pretty much it! lol I'm not very daring with color on my feet. If anything - my sneakers have some color w/ white - but I don't know how brave I am to wear all these other mixed colors... lol

 
Joined
Nov 26, 2004
Messages
89
Reaction score
0
I would go with pink and black #2 cause that would something I would wear alot of or the #3 cause that just cute. I am pretty brave with my tennie runners , Right now my favorite shoes of choice are Rocket Dogs that come in, thats right Pink!

 

Latest posts

Top