Quantcast

Update/make your notepads!

Makeuptalk.com - Makeup forums and reviews

Help Support Makeuptalk.com - Makeup forums and reviews:

Joined
Mar 7, 2005
Messages
22,240
Reaction score
1
this is one of my favorite parts of this site, so everyone who doesn't have a notepad, i have some homework for you: DO IT!


those of you who haven't updated your notepad lately (including me), i have some homework for you, too: DO IT!


off to update mine...


 

Liz

Joined
Feb 27, 2005
Messages
9,784
Reaction score
2
hahahahahaha. i'm trying to, but I don't have photoshop to edit the pics


 
Joined
Mar 7, 2005
Messages
22,240
Reaction score
1
Originally Posted by Liz hahahahahaha. i'm trying to, but I don't have photoshop to edit the pics
i don't use photoshop. i use paint. i think it's easier to resize pics there. i usually use adobe, but paint (which comes with windows, so chances are you'll have it) is much easier and faster.
 

Liz

Joined
Feb 27, 2005
Messages
9,784
Reaction score
2
Originally Posted by Charmaine Yay, great idea Jen! I really like seeing members' notepads even though I'm still a little shy to post my stash. See it's so tiny that I have to write it in tiny letters too! lol! it's ok. be proud of your makeup!
 
Joined
May 6, 2004
Messages
10,943
Reaction score
0
Yes BOSS! Gonna add some pics to mine in the next few days though so stay tuned!

 
Joined
Oct 22, 2003
Messages
22,667
Reaction score
441
Location
Huntington Beach, CA
Originally Posted by Laura

Yes BOSS! Gonna add some pics to mine in the next few days though so stay tuned!


If not Lau, I have a nice one with an Irish Flag and a knife involved for yours

 
Joined
Feb 10, 2004
Messages
4,603
Reaction score
1
Originally Posted by Charmaine Yay, great idea Jen! I really like seeing members' notepads even though I'm still a little shy to post my stash. See it's so tiny that I have to write it in tiny letters too! lol, that's ok, my stash is tiny too but I've posted it!
I added a list of my new purchases to my notepad, but it might be a while before I have time to take pictures of my new stuff ... I've got 2 weeks left of summer classes and things are getting crazy, and then we'll be visiting hubby's family for a while...

 
Joined
Oct 22, 2003
Messages
22,667
Reaction score
441
Location
Huntington Beach, CA
Originally Posted by girl_geek

lol, that's ok, my stash is tiny too but I've posted it!
I added a list of my new purchases to my notepad, but it might be a while before I have time to take pictures of my new stuff ... I've got 2 weeks left of summer classes and things are getting crazy, and then we'll be visiting hubby's family for a while...




GirlGeek, you missing pics of YOU on there

 
Joined
Mar 7, 2005
Messages
22,240
Reaction score
1
tony, i'm getting impatient! I CAN'T FIGURE OUT HOW TO CHANGE KB INTO SOMETHING SMALLER!

 
Joined
Oct 22, 2003
Messages
22,667
Reaction score
441
Location
Huntington Beach, CA
Originally Posted by Jennifer

tony, i'm getting impatient! I CAN'T FIGURE OUT HOW TO CHANGE KB INTO SOMETHING SMALLER!


PLUS your not on AIM either, so I can't help you
 
Joined
Mar 7, 2005
Messages
22,240
Reaction score
1
i got it, thanks to charmaine's tip!

tony, LOL, i was just joking before about getting impatient. got your attention, though, right?


done with my notepad


 
Joined
Oct 22, 2003
Messages
22,667
Reaction score
441
Location
Huntington Beach, CA
Originally Posted by Jennifer

i got it, thanks to charmaine's tip!
tony, LOL, i was just joking before about getting impatient. got your attention, though, right?


done with my notepad





Yep you did....Jen Jen, where are more pics of you???
 
Joined
Mar 7, 2005
Messages
22,240
Reaction score
1
Originally Posted by Tony(admin) Yep you did....Jen Jen, where are more pics of you??? i actually plan on taking ones this week maybe if i have time to get all dolled up

thanks, charmaine!

 
Joined
Mar 8, 2005
Messages
1,149
Reaction score
0
Great notepad, Jen. I'll get to work on mine as well. I have lots of pics to upload.

 
Joined
Feb 12, 2005
Messages
28,176
Reaction score
3
Originally Posted by Tony(admin) If not Lau, I have a nice one with an Irish Flag and a knife involved for yours
hee hee
 
Joined
Jun 20, 2005
Messages
573
Reaction score
0
I truly think that the notepads are one of the best ways to really get an idea of the people we're interacting with (other than reading their posts)... it's like everyone is really opening themselves up... sorta like a sorority (if that makes ANY sense!!!)... AND it makes everyone seem much more real than people are perceived online... I'm so friggin glad I joined this site... :icon_love

Having said that, I'll try to have more in my notepad in the next couple of days...

 
Joined
Oct 22, 2003
Messages
22,667
Reaction score
441
Location
Huntington Beach, CA
Originally Posted by QurlySq

I truly think that the notepads are one of the best ways to really get an idea of the people we're interacting with (other than reading their posts)... it's like everyone is really opening themselves up... sorta like a sorority (if that makes ANY sense!!!)... AND it makes everyone seem much more real than people are perceived online... I'm so friggin glad I joined this site... :icon_love
Having said that, I'll try to have more in my notepad in the next couple of days...




OH that is nicely said Nikki!
 
Joined
Jun 20, 2005
Messages
573
Reaction score
0
Originally Posted by Tony(admin) OH that is nicely said Nikki! Aww, Thank you!!! Straight from the heart too!!!

 

Latest posts

Top